Utökat samarbete med ATG kring sociala medier | StreamRocket
2952
post-template-default,single,single-post,postid-2952,single-format-standard,qode-listing-1.0.1,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-12.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
Sociala Medier ATG

Utökat samarbete med ATG kring sociala medier

Under avdelningen roliga nyheter

StreamRocket får utökat uppdrag hos ATG. Vi tar över och kommer ansvara för ATG’s sociala medier (framför allt Facebook och Instagram) under helgerna. En tid på veckan då det gäller att vara ännu mer närvarande, engagerande och relevant för kunderna för att de ska kunna uppfattas som bland annat spännande före- under- och efter, samt äkta och trovärdiga. Några av de viktiga värdeord som ingår i deras kundlöfte. Självklart ska ju detta även uppfyllas på vardagarna, men helgerna med V75 på lördagen som det stora spelet, är detta arbete ännu viktigare.

Vi är alltid tillgängliga när kundens kund är som mest aktiv, oavsett om det är vardag eller helg.

Kundlöftet som ATG strävar efter: ”Vi ska erbjuda våra kunder Sveriges mest engagerande spelupplevelse och mötesplats för spel.”
Deras kundlöfte bygger på fyra ben: inbjudande, spännande, lätt att dela samt äkta och trovärdiga.

 

 

Vi startar upp arbetet nu under mars månad.  Det här är förstås väldigt roligt då vi sedan tidigare har ett tätt samarbete med ATG med bland annat deras Facebook Live-sändningar, både för ‘Fråga V75 Direkt’ och ‘Fråga V86 Direkt’. Ett social-tv koncept vi tagit fram och producerar veckovis.